Ne aprózd el!

aprok.jpg
Megjelenés: 2021. 02. 23.
Kategóriák: Marketing
Szerző: Gácsiné Gál Ramóna

A szálláshely ár képzésének kialakítása, ahogy már olvashattátok, elég bonyolult feladat. Sok adatot ismerni kell az ár megálmodásakor, milyen költségeket kell majd belekalkulálni, adók és jutalékok terhét kell rátenni, mi lesz a szezon után…

A kockás papír alján lesz egy érték, - ez az, ami a szállás és a szolgáltatások fenntartásához szükséges, fontos adat. Mindenki tudja, hogy ennél mindenképpen magasabb árat kell majd megadnod, hogy nyereséges legyél. De mennyivel legyen több?

Bár a döntés a te kezedben van, érdemes megnézni, milyen árakkal dolgozik a konkurencia. Össze tudod hasonlítani az ő szállásuk minőségét és szolgáltatásait a tieddel, és láthatod, hogy fölé vagy alá lődd be az alapáradat.

Az alapárból aztán ki tudod számolni a szezonális árakat, kiemelt időszakok árait, az esetleges akciókat, ajánlatokat stb. Javasolt azonban nem túlbonyolítani az ár képzést, minél többféle árat találsz ki, annál nehezebb dolgod lesz egy-egy árajánlat elkészítésekor, és annál nagyobb az esélye a hibáknak is.

 

Leírva bonyolultabb ez a folyamat, mint a valóságban, ha szeretnéd, segítünk!

https://timteam.hu/#kapcsolat