Ki lesz a vendégem?

kileszavendegem.jpg
Megjelenés: 2021. 02. 16.
Kategóriák: Marketing
Szerző: Gácsiné Gál Ramóna

Szálláshelyünk és a kínált szolgáltatások kialakításakor, fejlesztésekor körvonalazódik az is, hogy ki lesz a vendégünk.

Adott ajánlatunk ugyanis meg fogja határozni, hogy kinek lesz szolgáltatásunk vonzó vagy éppen szükséges. Marketing szempontból rendkívül fontos, hogy tudjuk, ki fog nálunk megszállni. Bár elsőre azt gondoljuk, ez lehetetlen, hiszen nem látunk a jövőbe, vegyük csak végig, hogy mit kínálunk, és gondolkozzunk el, ki veszi majd igénybe ezeket a szolgáltatásokat. A szálláshely értékesítési tervének legyen a második pontja tehát a célcsoport kiválasztása. Nem kell nagy szavakban gondolkozni! Először nézzük meg az épület adottságait: a szobák méretét, megközelíthetőségét, berendezését és tegyünk fel kérdéseket. Például: idősebb vendég is fel tud majd menni a lépcsőn? Az épület után vegyük sorba a környéket, a települést, idegenforgalmi régiót – kik a tipikus szállóvendégek a környéken és közülük ki lehet az, aki majd minket választ a szolgáltatásaink alapján?

Sokféle vendéget el tudunk majd képzelni, keressünk közös nevezőket és alapozzuk erre a kommunikációnkat!

Ha a célcsoport kiválasztása, és a célzott kommunikáció megtervezése fejtörést okoz, töltsd ki űrlapunkat, hogy segíthessünk!

https://timteam.hu/#kapcsolat