Hogyan épül fel a szálláshely, mint turisztikai termék?

szallashelyminttermek.jpg
Megjelenés: 2021. 01. 22.
Kategóriák: Szálláshely szakmai
Szerző: Fitos Éva

A szálláshelyet, mint terméket vizsgálva, két fontos elemre lehet bontani; az infrastrukturális háttér, illetve az ezt megtöltő szolgáltatások halmaza, vagy más néven szólva hardverre és szoftverre.

Mindkét része ugyanolyan fontos, és egyik sem tud jól működni a másik nélkül. A szálláshely tervezése során sokaknál előtérbe kerülnek az épületet, berendezést érintő kérdések, ami nem véletlen, hiszen ezek kézzel fogható dolgok. Minden szálláshely típus esetén törvényileg szabályozott előírásoknak kell megfelelni. A hosszútávú sikeres működés elengedhetetlen kelléke emellett a vendégkommunikáció, ami egy nagyon szerteágazó témakör. Ide tartozik minden olyan "megnyilvánulás", ami a szálláshellyel kapcsolatban megjelenik az egyes online vagy offline felületeken. Emellett nagyon fontos és nélkülözhetetlen eleme a vendégekkel történő szóbeli vagy írásbeli kommunikáció is, hiszen ezzel lehet formálni a szálláshelyről kialakított képet, szabályokat lefektetni, illetve tájékoztatni. A vendég szálláshelyről alkotott értékelését ugyanúgy befolyásolja egy szépen megfogalmazott visszaigazoló levél, mint egy finom reggeli, vagy egy tiszta szoba, sőt egy teljesen egyszerű dolog, egy mosoly. :)

 
Kielemezzük jelenlegi kommunikációját, és az Ön igeényei szerint alakítjuk ki hatékony vendégkommunikációs rendszerét.

https://timteam.hu/#kapcsolat