Miért fontos, hogy jó vendégértékeléseket kapjunk?

vendegertekelesfontossaga.jpg
Megjelenés: 2021. 01. 31.
Kategóriák: Szálláshely szakmai
Szerző: Fitos Éva

Magyaroszágon is egyre elterjedtebb gyakorlat, hogy mindent, akár szolgáltatást, akár terméket értékelni lehet.

A google-ön, vagy a facebookon, de még booking.com-on  is találkozhatunk különböző csillagokkal, véleményekkel. Fontos megjegyezni, hogy ezeket az értékeléseket átlagemberek adják. Bizonyos felületeken csak olyanok értékelhetnek, akik bizonyítottan igénybe vették a szolgáltatást, ilyen pl. a booking.com és a szallas.hu. A cél szolgáltatóként természetesen az, hogy minél több csillagos értékeléssel rendelkezzen, illetve annál hitelesebbnek tűnik az eredmény, minél több értékelésből állt össze. A felhasználók viselkedése alátámasztja, hogy ezek a csillagok, befolyásolják a vendégek foglalási kedvét és árérzékenységét. Nagyobb valószínűséggel foglalnak le, és akár még magasabb árat is fizetnek olyan szolgáltatásokért, aminek az értékelése jobb. Elengedhetetlen tehát napjainkban a hiteles vendégkommunikáció, aminek szervezes része a foglalás során felmerült kommunikáció mellett az elutazás utáni pozitív visszajelzés és az erre adott szolgáltatói válasz.

 
Segítünk, hogy az Ön vendégkommunikációja is sikeres legyen!

https://timteam.hu/#kapcsolat